Передмова — ця стаття виключно для цінителів DSG7 DQ 200, коробка для передньопривідних автомобілів концерну VAG з 2008 року

Авто з DSG7 DQ200 КПП їздять без проблем сотні тисяч км.і за всіма характеристиками перевершують будь яке аналогічне легкове авто на будь-який трансмісії … економічніші навіть чим механічні коробки передач.

ПЕРЕВАГИ НА НАШ ПОГЛЯД:

  1. Приємна динаміка і драйв на автомобілях з маленькими об’ємами двигунів
  2. Низька витрата палива — приклад VW B7 з мотором 1.8 зазвичай бере 7-8 літрів бензину, це економічніше механічних КПП і звичайно будь-якого автомата, наприклад Toyota Camry важить так само як і VW B7 але витрачає 11-15 літрів на 100 км, при цьому Тойота з мотором 2.5 поступається і за часом розгону до 100 км/год. Що при такій різниці у витраті бензину, на пробіг 200 тис/км призводить до додаткових витрат приблизно 10 000 $ різниці у вартості палива …
  3. ремонтопридатність — за день можна легко відремонтувати декілька авто з будь-якими дефектами коробки DSG DQ 200
  4. детальна адекватна діагностика і інформативність
  5. ремонтопридатність мехатроніка-на гідравліку (особисто ми даємо три роки гарантії!!!)
  6. взаємозамінність мехатроніків
  7. можливість клонування прошивки, разом з адаптаціями — робимо це багато років безкоштовно, для наших клієнтів що б зайвий раз не робити ці самі «адаптації»
  8. наявність усіх запчастин для швидкого ремонту
  9. відносно не дорогі запчастини
  10. можливість ремонту по гарантії, так як немає обмежень в запчастинах — у нас в наявності більше 100 мехатроніків
  11. автомобілі з мотором 1,4 на метані їздять набагато дешевше ніж авто на пропані … рекомендуємо всім таксистам і тим хто їздить 100-150 тисяч на рік.
  12. можливість віддаленого ремонту
  13. можливість навчання фахівців, віддалено. (практикуємо це з СТО які знаходяться в інших містах, навчаємо всьому крім ремонту мехатроніки)

CТОСОВНО НЕДОЛІКІВ:

  1. На авто з DSG7 DQ 200 не можна буксувати!
  2. не можна буксирувати для цього вони не створювалися
  3. в коробці DSG7 DQ200 має бути не менше двох літрів масла і ми рекомендуємо міняти масло кожні 50-60 тисяч км, 99% авто приїжджають з одним літром масла в коробці … Питання: куди дивляться автодилери, ви зовсім здуріли? а горевласники заявляють що це погане DSG7 …
  4. заміна масла кожних 50-60 тисяч і знову сервіси заявляють, що міняти не потрібно…Вони з глузду з’їхали чи шо?
  5. при заміні зчеплення потрібна обов’язкова заміна вилок і вижимних підшипників — УВАГА! деякі СТО продають їх окремо, що звісно являється шахрайством, так як вони входять в заводський ремкомплект!
  6. при знятті КПП завжди міняємо підшипник коленвала, що б потім не реставрувати первинний вал …
  7. агресивна їзда зменшує мотороресурс зчеплення
  8. багаторазові «адаптації» які тільки називаються «адаптаціями» а насправді звичайне «СКИДАННЯ» значно зменшують моторесурс зчеплення, чим саме дилери часто i»клали» зчеплення…
  9. жорсткий драйв по ямах, високих рейках також зменшує моторесурс зчеплення, але ж це європейське авто створене для європейських доріг. Невже DSG винувато в якості наших доріг?

Аналізуючи ці саме «недоліки» DSG7 і приходимо до просвітлення, і робимо висновок, що ВСІ притензії до DSG7 DQ200 спровоковані нашою «дійсністю», і ця коробка стала її заручником.

Довести і переконати невіруючих в DSG7 DQ200 ми не зможемо, і не намагаємося! Ця стаття для впевнених користувачів цієї трансмісією і для отримання ними максимально можливої якості обслуговування. Наші пропозиції по ремонту цієї трансмісії значно відрізняється від загальноприйнятих.

Зверніть будь ласка увагу, хто лає цю коробку, в основному тут щасливі власників- тоёт,джипів, мікроавтобусів, буксировщиків і райдери з жорстким стилем їзди … але ж звичайний обиватель так не експлуатує своє авто.

До речі до нас часто приїжджають люди з подивом «загугли» що у них «погана» коробка … а пробіг вже сотні тисяч км …

Можна сказати, що DSG7 DQ200 просто випередило свій час і її високі технічні та економічні характеристики багатьма ставляться під сумнів… але не нами!

P.S. З огляду на всі ці факти ми вважаємо DSG7 DQ200 найвдалішою і економічнішою коробкою для легкових авто.